Lördagkväll

Hejdär eller ska man säga godkväll?.
Alkoholen har förhoppningsvis släppt nu. Jag är lite piggare än förut iallafall, och det är faktist skönt. Men dagen har blivit som planerat hittils. Fast jag har grillat hos farmor&farfar med mami och pappi, lika gott idag som det va igår!! Och nu är det bara kvällen kvar. Tur att jag inte planerade in något speciellt, för det brukar ju aldrig sluta så som man har tänkt sig. Så kvällen får jag planera nu, eller snart då.  
   Annars sitter jag och väntar på Tolan ska bli klar, självklart så badar hon! Det gör hon jämt, undra vad hon gör i badkaret eftersom hon älskar't? :) Sen vad vi gör, vet jag inte riktigt än. Tror Emlan ville vara med oss också, klart pärlan får det! (: Men..... Vad hittar man på en Lördagkväll som denna?

Asch, det spörs helt enkelt. Nu ska jag iallafall byta om (luktar grillrök!), platta om mitt hår och ringa till T för att kolla om hon är klar. Jag börjar bli rastlös, redan.. Over n' Out!



(gammal bild, men den bjuder jag på!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0