Måndag

Ja, en ny vecka med nya dagar och möjligheter..
Men min dag startar bra, lite iallafall. Inte lika snorig, eller ont i halsen! :) Men nu när jag har varit uppe en stund så forsar det nästan ner. Nej, men typ! (: Inte direkt roligt att ha stora pappershögar bredvid sig! :/

Men dagen kommer väl bli städa lite, diska, småplocka och byta sängkläder.. En städdag med andra ord! Men det får bli efter frukosten, för jag är hungrig. Måste betala några räkningar också. Men det kan jag göra när jag är klar här ;p Fan ska det finnas räkningar för? ;p Kan inte man få ha några saker gratis? (: Nejdå, självklart inte. Men sen i eftermiddag.. Vad händer då? (: Någon som är sugen på en fika kanske? :) Jag är! ;b Hör av dig! :D
 Men ska nu betala dom dära jävla räkningarna och sedan ska ska jag väcka min pojke som sover än, och mata i han frulle! Jag återkommer, när jag har tid och kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0