Måndag

Hejdär, påskledigheten är snart slut. Skönt att komma tillbaka på fötterna igen, back to work typ.
Men jag är faktist duktig som går upp tidigt på morgonen för att fixa. Jag har duschat, och fixat ihop lite frukost till mig och min karl. Och nu måste jag göra mig klar för jag ska hem till min mor och far för att försöka byta till sommardäck! Wish me good luck!

Nu måste jag göra klart det sista om jag ska hinna med, vid 13.00 så äre mat hos farmor och farfar och sen tror jag det skulle bli en promenad i eftermiddag med Emelie(?). I'll be back. *poff!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0