Måste berätta

Igår sa Patrik att jag skulle få en present om jag va jätte snäll hela dagen/kvällen mot han. Jag va ju det såklart! Jag kliade han på ryggen, masserade hans rygg och masserade hela hans kropp! Men fick jag någon present igår kväll eller? Nej! Han sa att jag inte skulle ha någon användning för det/den igårkväll. Så han skulle komma hem på frukosten och äta frukost hemma med mig, så skulle jag få den. Undra vad det kan vara då? Jag är grymt nyfiken!!!! :o

Nej, han kommer snart. Bäst att ha frukosten klart när han kommer, annars kanske inte jag får någon överaskning ;b BBL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0