Mycket roligt! HAHA

Men en sak som jag tycker är kul. Det är att jag får höra från folk att X säger att jag går runt och sprider rykten om denna "X". Ingen annan har hört det, och det är bara "X" som säger/skyller på mig. Hur orkar du... Ingen har hört ett piss om det, det är ju du själv som hittar på egna saker om dig själv. Lyckad människa.. Och bara för att du är besatt av uppmärksamhet så behöver du inte hitta på saker om dig själv och sedan skylla på andra. Och sen att du försöker förstöra för mig, och försöker få folk att "tycka illa" om mig.. Du lyckas inte.. Dina lögner kommer inte gå långt, dina såkallade "vänner" kommer att inse vad ditt liv består av.. Det är ditt liv som kommer gå i kras, just ja. Det har det ju redan gjort! (: Du har bara dig själv att skylla.



Oj, där fick jag ur mig lite! Det kändes skönt att lätta på irritationen lite.. *pustar ut!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0