Nej men hallåj!

Just nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. När tvätten är klar, så ska den hängas.. Sen blir det en sväng till Björnvägen för att få i sig lite mat och hämta cash. Efter det så blir en trip till stan för att besikta bilen och för att handla lite grejer med Jessie. Både mor och jag ska ha lite saker från Filipstad.. För imorgon så blir det grillning med min familj +älskling och grannen Anders! (om det är fint väder)! Så måste ju köpa lite kött och gott till.. :) Och jag måste handla en present också! (: Vad ska man ge till sin mor i present tycker ni? :o Men efter Filipstads-tripen så blir det kalas. Min mamma fyller faktist år idag! Grattis gammel-kärring :)



Sen får vi se om jag hinner med att träna, jag hoppas på det iallafall. Tar med mig träningskläder och så.. För ikväll är det en rolig träning, brukar vara det på torsdagar iallafall (: Men nu ska jag platta mitt hår lite (har ankstjärtar typ överallt!) och sedan snoka runt lite mer på internet och se om jag hittar något roligt. Och tills den där sega tvättmaskinen är klar. Have a nice day! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0