Nya veckan börjar bra!

Jag går upp och ser att solen skiner, det gjorde mig glad.
Jag går upp ur sängen och väntar på att äggen ska koka klart, och att älskling ska stiga upp.
Jag sätter mig ner, för att börja äta frukost och ser du älskling komma, det gjorde mig glad.
Jag åt, borstade tänder och sa hejdå till älskling för att han skulle iväg.
Jag sätter mig vid datorn, och får ett samtal.. Jag har antagligen fått fast jobb
De ringer på Onsdag för mer information - det gjorde hela min dag mer än glad!
Och, kanske har 2 jobb också! :O Det får vi se hur det blir med det! (:





Kommentarer
Postat av: Emilia

Grattis pullan :)

2010-04-19 @ 11:09:15
URL: http://miilaaaan.blogg.se/
Postat av: Catrin

Fast jobb och skinande sol låter ju inte helt fel nåt utav det ;)

2010-04-19 @ 17:15:20
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0