Onsdag

Vadfan, är det onsdag redan? :o Nu tycker jag att dagarna swischar förbi.. Hallå, stopp! Sakta ner lite va.

Men ni kanske undrar varför jag är uppe så tidigt? Jo, det är för att jag ska med mammsen till Charleswood nu på förmiddagen. Ska nog också köpa mig en ny foundation, för min börjar typ ta slut snart. Sen kanske hitta något glittrigt och glamour-aktigt på H&M? Är ju som sagt "Glitter&Glamour"-tema på festen på fredag. Något skoj moste jag ju hitta iallafall! Och solen skiner ju.. Så underbart! Varmt och fint idag med, gud vad min morgon startar bra! (: Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och äta upp min WASA-macka innan vi åker iväg. Ha en bra morgon och förmiddag tills jag återkommer, tjofräs! (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0