Onsdag

Ju mer klockan går, ju mer nervös blir jag. Vid 14.00 tiden ringer de angående jobbet som jag ska få. Om jag nu får det, men det skulle jag få. De skulle ringa idag om inloggningsuppgifter, hur det går till och när jag ska få börja och så. Ett helt okej arbete, tillfälligt.. Tjänar lite extra pengar, men ingenting jag kommer hålla på med livet ut direkt. 60 år gammal... Nej, jag kan inte ens tänka tanken! (:

Men vad ska man göra nu i 3,5 timme innan de ringer? Jag får nog fördriva tiden på nå sätt.. Spela lite kanske? (: Vi får väl se. Kan tala om senare vad de sa och vad som händer (: Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0