Sådär

Nu fick jag ur mig lite ilska på min Privata blogg. Ni får gå in där och läsa, men då gäller det att höra av sig till mig för namn och lösenord. Och ni vet hur ni ska få tag på mig.. MEN, bara vissa får läsa (:


Men gårdagen blev okej, och jag kunde sova gott inatt. Va inte lika igen täppt i näsan faktist, eller lika svullen i halsen. Vid 10.00 tiden följde jag med mamma och pappa till sommarstugan en sväng, och sen åkte jag och handlade. Nu är jag här hemma och ska få ihop en liten frukost till mig och hjärtat.. Sen får vi se om det blev ut och äta, eller inte ;p Skulle bara bra gött, eller hur girls? Men, vi får väl se.
Sen i eftermiddag så hörde jag på ryktesvägar att vi skulle ha lite tjej&filmmys, och det låter som en bra idé faktist. Tala ur oss lite, och allmänt mysa ;b Vem gillar inte sådant?

Oj, nu piper det i köket.. Ugnen är klar, och det är dags för en liten frukost. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0