SS - SlöSöndag

Hejdär.
Vaknade tidigt imorse, lite konstigt när jag väl får sova. Men jag somnade om en stund till faktist, och sen gick jag upp. Jag har faktist hunnit med och duschat, fixat iordning mig, diskat, tvättat och lagat mat. Och jag har också hunnit med att lägga ut lite bilder från igår på FB. (HÄR) Söta, fina, roliga, hemska, tråkiga. Tyck vad ni vill, men jag gillar dom iallafall. 

Jag har inte mycket för mig just nu, sitter och tar det lugnt nu framför datorn.. Mor och far är i Eskilstuna och min Patrik har åkt till jobbet. Han börjar sin första eftermiddag idag.. Men då får jag tvn ikväll iallafall! Han slutar 22.00 så jag är ensam ikväll (: Ikväll är det GG. Det viktigaste på hela dagen ;) Sen har vi ju Wipeout efter det. Söndagar är bra på tvn..  Men nu så ska jag ta en sväng i bilen, och vart den turen leder vet man inte (: Ha en bra dag. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0