Tisdag

Tisdag, Tisdag och åter igen Tisdag. Det betyder att träningsdagarna har börjat, mycket bra. Ikväll så är det Eva Länk som har sitt pass, det brukar bara lugnt. Så en bra start av 3 denna vecka iallafall. Skönt att röra på sig, mycket skönt! Sen så är det så skönt att vara ute, solen bara schteeeeker! Va ute en sväng med Jocke, Chrille och FreddeG i sången och stoja lite. Och känner idag igen att det bränner lite i ansiktet.. Så underbart skönt med sol! Våren är här, fåglarna kvittrar så fint... Looooovely!

Men som sagt, jag ska träna ikväll. Börjar 18.50.. Innan det så håller jag just nu på att rensar min dator lite, och kollar runt på internet på gamla sidor som jag är medlem i och så. Avanmäler mig från vissa reklam och skitsaker. Det verkar inte låta så mycket, men det är fanimej bra träligt! Så, det är mitt tidsfördriv tills jag ska iväg. Ha en bra dag, så återkommer jag.. Nångång! Pussssssssssssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0