Fredag

Godförmiddag.
Patrik va inte en snälla imorse, eller han va ett svin imorse när han ska väcka mig. Han tänder taklampan och ropar högt att det är dags att gå upp? Hallå, är det snällt eller klockan 9 på möra? Nej, inte direkt. Okej, jobbar inte så mycket längre så det är bra att gå upp på morgonen. Men man kan faktist väcka på snällare sätt!! Gris han är ibland!! :@

Jag sitter just nu och väntar på Patrik, idag så blir det en spontan-resa till Örebro. Vad som ska handlas vet jag inte riktigt än, men vi får väl se om man hittar något. Nya byråer behövs... och massa mer behövs egentligen. Men det är något som hindrar... Pengar! Hoppas på att han bjussar på god mat iallafall. Hoppas på att vi handlar något hem till lägenheten iallafall! :) Men det märks som sagt. Men jag måste fixa det sista innan vi åker, för nu börjar han ta ur tommen ur röven och fick helt plötsligt bråttom... (Y) Typiskt karlar!

Vi hörs senare. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0