Fredag

Och det är helg... Eller ja, helg och helg. Man har gjort sitt sista pass för denna vecka iallafall, och det känns underbart. Nu i helgen så va det ju så att vi ska iväg långt bort från hålan, Stockholmstrakten.. Så vi ska bara åka 27 mil ungefär, i en "husbuss" som det inte ens finns AC i. Gud, så jag längtar... NOT! Men när vi kommer fram, så kommer det bli skitbra! :)

Men resterande utav tiden innan vi ska åka så ska jag se till att jag har packat det jag ska, lägga i mer saker om jag har glömt något. Duscha och fixa mig iordning innan det är dags att åka iväg. Lite småfix med andra ord, men det går nog fort. Fast plattången måste nog bli med, för min nya frisyr kräver plattång annars står det ankstjärtar ut i hela huvve ;p Inte så vackert.. Men jaaaa, jag ska väl försöka komma igång med det jag ska göra så jag kan vara helt klar när hjärtat kommer hem, då äre baaa oh åk..

Oj.. Nu fick jag sms om att jag ska bjuda på mat på bruksbaren, så det bär iväg dit om en litta stund.
Hinner nog med att skriva lite till, innan vi åker ;) Vi får väl se! BBL(?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0