Lördag

Igår var jag med Patricia och Ica, och vi hade bra skoj. Fast Patricia skulle hem och få sig lite nam-nam, då drog jag och Ica med Jocke till Lindesnäs för att hämta folk. Kom hem vid 4 imorse nångång, och gud så gött det va att fo sova. Tack för igår!!! :) Men bara för det så sov jag inte direkt länge.. Gick upp och lagade mat! Sen så tjatade jag på Patrik lite, och så äntligen fick jag ner 2 saker som jag har tjatat länge om, som jag vill ha ner i källarn. Den svarta fotöljen och gamla tvn ner till källaren! Det känns mycket större nu, och då känns det mycket trevligare att ta hem folk också. Nu är det bara lite småpyssel kvar, men jag får tjata lite "pö on pö" så kanske han får något gjort. För jag för ju absolut inte röra hans saker, nejnej!

Ikväll så blir det party, fast jag ska hålla mig nykter ikväll. Ingen vidare taggad på att dricka. Och ikväll bär det av på fest hos Viffa. Kommer nog vara massor med trevligt folk där! :) Hoppas på en lika rolig kväll som igår. Och som förra Lördagen, eller vad säger ni flickor!!? ;) Haha. Men innan allt så ska jag byta kläder, ska börja ta dit lite höst/vinter kläder. För älskling har ju snålat med byråer, så måste byta kläder varje halvår för annars blir det för trångt. Och ta dit andra skor ska jag också göra.. :) Och sen plocka lite i mitt gamla rum, för det ser ju värre ut där nu än vad det gjorde när jag bidde där. Hur kan det bli så tro? Så jag har lite att göra idag innan det är kvälla. Måste ju hem och duscha och så innan ju.. :) Men ikväll hoppas vi som sagt på en superkul kväll.. Får se om jag har tid att blogga nånget mer.. Ses i vimmlet! Ha en bra kväll, PUSSSSSSSSSS!



Om en timme åker min pärla Jessie utomlands med sin karl,
ha så kul stumpan och ha så kul Jim!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0