onsdag 25 aug

Är på bättre humör idag, tur är väl det. Men är fortfarandra pist off från igår.
Men morgonen vaknade jag upp av Patriks klocka, men somnade om. Sen kom han hem igen och började laga mat. Jag tror han har förstört ugnen... Det låter bra skumt iallafall. Så han lagade spaghetti och köttfärssås (JA, han lagade faktist!). Men jag lever än, fast vi har ätit redan. Bra va?

Men idag så blir det att leta upp lite saker som jag önskar mig i present. Typ som en ny kamera(!). Fyller ju år om 44 dagar. Men undra om man ska slå till med ett 20 års kalas kanske? Vet inte riktigt än. Men annars så ska jag söka mer jobb, ska gå runt till lite mer ställen och se efter. Sen får vi se vad som dyker upp resterande utav dagen. Peace and Love. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0