Godkväll

Har nyss kommit hem från Grahajdi. Blev film där med Daniel och Victoria, vi kollade på "The Thaw". Va en såndär film, handlade om en parasit som kom från en forntida mammut. Och mammuten höll på att tina upp i en glaciär. Skulle föreställa en skräckfilm, men så mycket skräck var det inte i den. Mycket besviken blev jag.


Men nu så ska jag se på film på 6an, 2 fast 2 furious med min älskling. Eller, han kommer väl hem snart hoppas jag. Han är på besök hos T. Men medans jag väntar på han, och under filmen gång så ska jag rensa lite saker från datorn. Gammalt skit, och sedan diskfragmatera och diskrensning.. Det va längesen jag gjorde, så det kanske behövs. Så, jag kanske återkommer sen. Beror på vad klockan blir och så. Men annars.. Ha en bra kväll och för er som tittar på 6an.. Njut av filmen, för den är bra! ;b



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0