Hej Goddag!

Sitter nu här i soffan, och inte ett dugg bakis. Men jag tror att några andra som är det. Hahaha, shit vad mycket det blev igår för vissa. Men jävlar vad kul vi hade, inte sant brudar? Det syns, kolla själva..








Tack säger jag igen tjejer, vi hade brutal roligt!



Men annars idag då, vad händer då?
Ska snart hem till mor och far och va där lite, sen mot kvällen så blir det mat i Ghn. Gott Gott Gott! Tror det skulle bli tacos och tacos tackar man inte nej till. Men sen när älskling drar och jobbar, så blir det nog filmmys eller något liknande. Blir lugn kväll, och lugna kvällar är sköna! (: Men ha en bra dag, så återkommer jag när jag kan. Puss


Kommentarer
Postat av: sofia

och vad säger patrik om att du hade "fest" i hans lägenhet ? :)

2010-01-09 @ 16:50:16
URL: http://sophiapatricia.blogg.se/
Postat av: Sara L

var; Hej, jag frågade om jag fick ha lite folk där och det fick jag. Du vet, jag bor ju där, så egentligen ska inte jag behöva fråga. Men gjorde det iallafall (:

2010-01-09 @ 17:02:45
URL: http://saruupullan.blogg.se/saraleppanen
Postat av: E

Film hos mig elle dig ikv? Jag orkar inge annat!

Tack för gårdagen baby! : )

2010-01-09 @ 17:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0