Hej Söndag

Hej Hej Hej Hej!
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men nattbollen gick sådär. Vi vann en match iallafall, nästan 2. Men självklart så vann några jävla töntar som inte klarar av att förlora. 2 bröder, deras liv blir ett helvete om dom inte skulle vunnit. Dom tog ju med spelare från högre divisioner för att vinna. Frågan är ju om ni ens kände dom? Ingen visste vilka det var! Herregud, livet går inte ut på innebandy era töntar!

Men annars idag har jag bara tagit det lugnt i soffan och fått god mat. jag och Patrik lagade god mat, och gött blev det såklart! ;b Sen har jag varit hos mamma och pappa en sväng också. Har träffat Victoria en sväng också. Så skönt att jag har dig gumman, du betyder verkligen mycket. Vi talar om allt, och berättar allt för varandra. Du är en sann vän, en äkta vän och kompis. Men det är ju samma sak, men ändå. Du anar inte hur glad jag är som har dig vid min sida. Tolan, du är en äkta äkta äkta vän! Tack för att du finns för mig. <3
 Men resternade av kvällen så ska ja bara ta det lugnt. Arbetet börjar ju imorgon, känner massa med cash liksom. För dom som har ett bra liv, och sköter sitt eget. Och nu ska jag kolla vart karln tog vägen. Han skulle ju bara hämta bilen, och det tar inte en timme direkt. Men sen blir det mer tv innan läggdags. Så ha en bra natt, och sov gott. Ja, vissa iallafal (: Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKA DIG

2010-01-04 @ 17:19:09
Postat av: Anonym

Kan ju säga som så att de två bröderna har inte ens tendenser till att vara dåliga förlorare. Och alla i laget är grymma spelare, så tror de hade vunnit även om inte johan och henrik hade varit med.. man kanske ska passa sig lite för vad man säger.

2010-01-04 @ 23:02:11
URL: http://kutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0