Lediga dagen, är slut!

Usch Usch Usch!
Vill bara sova mer, och ha tid med allt jag behöver ovh med det jag vill. Tiden är kort, så man måste ta vara på det man har, och se till att det inte blir fel. Livet är kort, så se till att ta vara på allt ni har. För man inser inte vad man har förens man mister eller förlorar något. Trust me, i know!
 Men kvällen har bara spenderats i skåln med Milan och Vican, det har varit massa mysigt. Tjejer, ni gör susen. Ni gör mina dagar, speciellt nu när du har kommit tillbaka och att vi har fått kontakt igen. Tack för det, tack. Tolan och Milan, guld värda!

Men nu ska jag kika runt lite mer, sedan se på tvn och efter tvn lägga mig. Jobb Jobb Jobb som gäller imorgon. Pengar Pengar Pengar, men inte långt kvar till helgen. Om ni inte visste det, så tycker jag att det är skönt att sova ;D Ha en bra kväll, och sov gott. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0