Lördag, 2a Januari

Godförmiddag! Älskling jobbar för fullt, och jag fick börja med att ta hand om tvätten imorse. Tack för det men är man hemmafru så är man ;b Men jag vet inte riktigt vad jag ska börja med. Men från 14.00 till 06.00 så kommer jag förmodligen vara i sporthallen och spela innebandy i 16 timmar. Det är innebandy turnering, men det ska vara i 24 timmar egentligen, men tyvärr så blev det inte så. Det är bara 13 lag som ska spela mot varandra.. Men vi får väl se hur det går, hur vårat lag kommer spela. Och tydligen så kallar vi oss "Team Dyngkass". Vems idé var det?! Vicky?! NORMARK!? Aja, det kanske går bättre om vi heter så? Men ni får önska oss lycka till, för förhoppninsvis så kommer det gå bra. Men man vet aldrig ;b Och jag som är otränad i målet, stackars mig. Hoppas jag har bra spelare, och duktiga med mig och att de har turen på sin sida.

Men strax blir det mat, sen blir det handla lite matsäck och sånt innan turneringen börjar. Har redan packat och fixat! Skönt, har jag lite tid för att ta igen mig. Men nu ska jag städa lite åt Foppa, och hinna gosa med Rambo. Ha en bra dag, så återkommer jag när jag kan. Kan blir att jag bloggar från mobilen, och kollar facebook där också. Det märks! Ha en bra eftermiddag/kväll/morgon annars.. Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: belinda

sv: Ja precis ! folk verkar inte ha nå bättre för sig än att förska förstöra för andra.. dom går runt och är avensjuka. vad är de för liv ? bara att inse att dom inte kan få det som vi har ;)

2010-01-03 @ 15:59:07
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0