Men i övrigt

Så har jag bara hunnit med att jobba idag. Men sen vid 6 tiden så ska jag och sötTolan sola, sen så ska hon hem och laga lite käk. Sen vet jag inte om det blir promenad eller inte, vi får väl se vad som hinns med helt enkelt. Men efter jag har träffat henne så blir det hem, och bara ta det lugnt en stund. Ska nog se på tv och bara chilla framför soffan. Jag är svintrött, mina ögon bommar igen snart. (Hallå John, du behöver inte komma än!!!!) Men annars så ska jag faktist duscha, känner mig inte direkt fräsch. Sen så blir det väl umgås med PutteÄlskling när han väl kommer hem. That's my day, hur kommer din bli?

Jag har kommit på en sak, jag ska börja träna! Jag SKA börja träna.. Men, det är knappt någon som vet vad jag ska träna. Mohahahaha.. Vänta ni, snart kommer ni se en förändring.


Ska faktist hinna med att busa lite med Rambo älskade innan jag drar iväg och solar med sötis. Ha en bra dag, så återkommer jag senare om det inte blir försent. Puss



Kommentarer
Postat av: E

Idag Sara så tar vi nya tag, tar tag i våra liv, för en dag ! mohaha! Ses ikväll baby !

2010-01-12 @ 10:37:09
URL: http://miilaaaan.blogg.se/
Postat av: IDA BACKSTRÖM

sööt hund:D!

2010-01-14 @ 18:39:09
URL: http://idacarolinabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0