Nu är det bestämt!

Nu är det bestämt! På Söndag drar vi och åker till Säfsen för att åka skidor. Slalom, och vara där hela dagen. Fatta vad kul! Bara känna hur det glider lätt nerför backarna, låta dom negativa tankarna försvinna när man glider nerför backen, bara ha kul. Komma hem med någon skada? I hope so, för då har man lyckats med något bra ;b På söndag 08.00 går bilen dit, och som tur är slipper jag åka själv. Har nån/några med mig.. Emilia iallafall, hon är grymt taggad! <3 Åh gud, jag är så glad idag. Jag känner bara hur lyckan följer med mig nu om dagarna och nätterna. Känns underbart!

Men nu måste jag tillbaka till jobbet. Men där kan man drömma vidare ;b
Todeloooo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0