Oh boy!

Hejdär. Är nu hemma hos mamma och pappa och lånar datorn lite, skulle kolla lite grejer. Och självklart myser jag med Rambo lite, lika pussglad som vanligt.
 Men dagen hittis har varit jobb, jobb och jobb. Har också ätit mat, men det blev lunch på hammarns vägkrog. Och ner vi åker där så ser vi en lastbil så har kört rätt ner i diket, hade han inga bromsar eller? Klantarsel, med stora bokstäver. 
 Men övriga  tiden av dagen/kvällen blir bra lugn. Ska vila en stund till, sen hem till lägenheten och tvätta lite och fixa. Sen vid 17.00 så ska jag, miilan och tolan träna igen. 3 gånger, på en vecka. Otroligt! =D Duktiga vi är då, pluss i kanten på oss.. (+++). Men efter träningen så blir det bara chill, känner redan nu att jag är helt slut. Kommer vara mer slut sen, och jag längtar till imorgon så jag får sova! Länge, och då ska jag retas med min karl för han börjar jobba imorgon! Nu är det min tur att jävlas, mohaha!

Men nu ska jag återuppleva Rambo (för han sover hela tiden!) och leka med han. Sen drar jag hem. Todeloo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0