Snart dags

Att lägga sig för sängen. Imorgon bär det iväg till Säfsen, men inte med vem som helst. Utan Miilan!! Och sen så kommer det bli så kul För imorgon kommer det hända något mer som jag tror någon kommer uppskatta! Ojojojojoj, fy fan vad kul det kommer bli. Kan se allt framför mig. :)

Men kvällen blir bara chill framför tvn med min älskling, godispåse och ramlösa. Sen sova för att vila upp sig för imorgon, det gillar jag. Men jag återkommer väl imorgon när jag kommer hem om jag inte har dött eller varit med om någon olycka ;b Godkväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0