Söndag... Igen

Fan, helgerna går så himla fort. Man hinner inte riktigt med =/ Men jag kan kortfatta lite om helgen..

Fredag; Jag, Milan, Tolan, Linda, Patricia och Malin var här ilägenheten och drack lite, sen så gick vi vidare och sen blev klockan lite mycket och det blev åka hem. Det var bara en som blev bakis, och det var Milan. Hahahaha, inte undra på så mycket du drack ;b

Lördag; Då blev det nyktert.. Först mat i Grythyttan hos Johan och Åsa, blev Tacos och det var jätte gott. Tack igen! Sen efter maten så hämtade jag och Patrik upp Milan och sen åkte vi till min mor och far där min bil stod.. Och sen Ica och handlade, sedan hämtade vi upp Tolan för att dra till Skåln och mysa massor. Det blev en kanonbra film, "I walk To Remember" heter den. Och måste säga till er som inte har sett den att ni måste se den. Men det är en äkta gråtfilm, den som inte gråter till den har inga känslor eller empati. Sen blev det glida lite bil, så jag kom hem vid 04.00 på morgonen. Som ni såg så skrev jag ett sent mobilinlägg.

Söndag, idag; Sov till 12.00 tiden och sedan blev det Strömsdal med Tolan! Så jävla gott, men så jävla dålig väg. Och fan inte plogar dom heller. Så nu är hela min biljävel full med is och kan knappt åka med den. Inte långa svängar, så till helgen ska den stå på jobbet så isen smälter. Jävla snö och skogsvägar! Morr!!!! Tack för det, men det var nästan värt när vi kom fram.
Och sen blev det hem till mamma, och vara där ett tag. Myste med älsklings Rambo, och lite träffade mor och far. OCh nu sitter jag i lägenheten. Ser på Spider-man 3, eller den går i bakgrunden. Men jag ska väl inte vara vaken så länge till, för imorgon börjar arbetet igen.. *suck* Ska pussa på min griskorv till karl innan sängen också. Men ni får ha en bra kväll, åtminstonde vissa. Godkväll (:


Kommentarer
Postat av: E

HAHA!! men Sara då :) Tacka mamma för den suuuuuuuuper goda pastasalladen :D haha ! det hjälpte kan jag meddela = )

2010-01-11 @ 08:45:45
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0