Tisdag

Hejdär.
Har pysslat lite här, städat ur julen. Eller har lite kvar iallafall, känns skönt.
Men iallafall, kort och enkelt; Jag har varit med Tolan idag, skoj man kan ha. Sen åkte vi ut till skåln och träffade Milan (: Henne kan man också ha kul med.  Sen blev det köra iväg V till viking (för hon var tvungen att åka dit sa hon).. Och Milan åkte också hem (: Och nu så är jag här i lägenheten igen. Men jag ser fram emot imorgon, för imorgon så är det kalkon (igen) och sen blir det skoj. Inte sant brudar? Skoj Skoj Skoj! Men nu ska jag se på lite mer tv, det är något program som Putte kollar på. Får väl kolla jag med då (: 

Men en annan sak är att folk ska tönta sig och skriva anonyma kommentarer.. 2 anonyma kommentarer har jag. Vågar ni inte stå för det ni skriver och era namn eller? En vet jag redan vem det är, har reda ditt ip-nummer bruden. 
Nej, återkommer när jag har mer tid och lust!
Gosh så trött jag blir ibland!


Vänner går inte att köpa för pengar eller att dom ska bli mutade,
och detta är ingen tävling. Så lägg ner!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Vet jag väl att du har tagit reda på.. glömde väl att skriva i namnet. Jag står alltid för vad jag säger!

2010-01-06 @ 11:07:59
Postat av: sv: Sara

Och vem Victoria?

2010-01-06 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0