Tjenaafan

Har hunnit jobba än så länge, sen hämtat rambo. Så nu är jag vid datorn.. Skulle byta min adress idag, men det gick inge bra. Man måste ha E-legitimation (bl a.) som jag ska skaffa, har inte min internet/bankdosa här. Har den i lägenheten.. Så jag får fixa med det först, innan jag byter adress. Men för er som inte vet så bor jag i en lägenhet på Finnbergsvägen 19b med min älskling Patrik! (: Det funkar, men alla har sina bra och dåliga dagar. Och det går ju självklart ut över varandra, men vadfan. Inget par är perfekt!

Men annars så ska jag laga mat, och mysa med hjärtat ikväll. Han har ju jobbat, så vi har inte haft tid att ses och umgås så värst mycket. Får ta lite småstunder nu, oh en jätte myskväll till helgenistället.
 Men innan det så ska jag träffa en kompis, och tala lite. Det behövs kan jag säga! :)

Men ha en bra kväll, puss&kram.



Kommentarer
Postat av: sofia hjalmarsson

jag ska snart åka byta adress kanske, om han vill :o men annars ska jag nog börja med o skaffa ett ica kort

2010-01-25 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0