Efter det då(?)

Så blev det en Örebro trip med min familj. Stället vi skulle till hade självklart semesterstängt. Otur, eller? Så det blev en shopping på biltema istället. RCA kablar (kabel till datorn, som går mellan datorn och förstärkare.. med andra ord för er som inte förstår så kan man spela musik från datorn i högtalarn med dom kablarna), cd/dvd-ställ och en bättre mopp. Den ska jag nog inviga imorgon. Julia lärde mig igår hur man städa... (som om inte jag visste, jag som är en äkta städkärring!). Sen blev det hemfärd, fast under färden hem så blev det glass-stopp i Nora. Självklart, den "goda" nora glassen. Men jag tycker inte att den är speciellt god. Grythyttans glass är bättre! Och sen blev det en lång promenad med Jessie och Lovis, saknade den där bruttan (eller bruttorna). Det va ju ett tag sen ;p Och nu är jag hemma :) Det blev en sväng på ica också, för att handla kvällsmat. Och jag måste totalt byta ämne snabbt... Jag har äntligen har beställt ett nytt kort, eller "ansökt" som det heter om ett nytt kort. Kort på kort kallas det. Så, bilden blir en överaskning ;p Jag hoppas att det bli bra iallafall, valde en söt bild!
Men resterande av min ensammakväll bli väl att laga mig kvällsmat - gör en sallad. Och sedan ska jag götta mig i soffan framför något bra tv-program eller film. Älskling jobbar natt, så jag har hela sängen för mig själv ända tills 06.00! :) Lite tråkigt, men ändå skönt ;p

Men nu lockar dusch, kvällsmat och tvn. Klockan börjar ticka iväg, bara råkade fastna här. Ovanligt? ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0