Falskt

En annan sak som jag blir så störd på. Inte störd, men irriterad. Fast jag inte bryr mig, men det är hur kul som helst och lyssna/läsa om annat folk. Det tycker verkligen alla tror jag, vem gillar inte skvaller eller vem är inte nyfiken?
Men, vissa människor.. Typ lite mer i stil som Kissie, Dessie mm. De i stortsett ljuger om sitt liv, de liksom spelar en roll. Okej, vissa saker kan va roligt och andra kan vara hur fult som helst. Men det finns verkligen sådana som fejkar sitt liv här verkligheten med. Varför få alla andra tro att man har det perfekt när det i själva verket är tvärtom? Vad får man ut utav att fejka sitt liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0