Freeeedaaaaag!

Åh, nu har jag gjort mitt sista arbetspass för denna vecka. Och nu tar jag helga! Gud, jag bara längtar att få sova ut 3 timmar extra. Om vi inte ska åka iväg över helgen dvs. Vi får väl se vad regeringen har att säga om det när han kommer hem. Det är faktist han som lagar mat.. (JA, han ska laga faktist!)

Men annars idag så blev jag erbjuden att kanske åka till Karlstad (som sällskap) och kolla på mc affärer. Låter lite lockande faktist, men får väl se vad min vän bestämmer sig för. Sen ska jag hinna träffa min familj lite också, för imorgon drar de till Norge för att fiska. Jag blir inte med, för jag har ett jobb att sköta. Och pengar är bra att ha, jävligt bra att ha! Så i stortsett tackar man inte nej till något jobb som erbjuds, för tänk dig. Du kanske inte får något alls sen, då ångrar du dig att du tacka nej till ett jobb. Men som sagt, jag hoppas dom får det asbra annars i Norge. De kan ju fiska åt mig med, fiska är faktist bra kul! :) Speciellt om man får kämpa så armarna och kroppen är som en geleklump. Då jävlar har man en stor firre på kroken!

Men nu ska jag diska lite, så min man kan laga mat. Sen blir det en dusch, så jag blir fräsch om vi ska iväg.
Så, tjing tjong långkalsong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0