Karlfan!

Jag väntar fortfartande på min/våran Örebro-resa. Han har lovat mig sen i fredags att vi skulle åka. Men skruva är viktigare än att ha tid med mig det sista innan han åker. Så han kan glömma den dära jävla skruvningen idag, som han måste göra. Han kan gött göra det imorgon eller Tisdag. han ska ju ändåså inte köra förens Onsdag. Så, ditt mongo. Vi åker når du slutat, thats it! :)

Ja, det märks väl om vi åker. Han har iaf sagt det så...
Men jag ska inte hoppas för mkt, då blir jag bara arg och ledsen.
Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

På tisdag ska vi mysa tycker jag!! :)

2010-07-12 @ 02:07:04
URL: http://schuuuster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0