Kort dag = städdag

Ja, hur underbart som helst va det att få sova lite längre. Och ska nog bli samma sak imorgon också. Natten gick väl bra att sova. Så jag ska nog städa på tandläkarn i eftermiddag igen, så jag får mer sovmorgon :) Och sen annars idag så ska det pysslas! Och nyckeln till källaren ska användas... En fotölj och en tv, ska ner dit. Ska minnsan få lite ordning medans karln är borta :) Sen ska jag ta fram flyttlådorna som står kvar på golvet, och se om något behövs kvar. Annars åker den lådan också ner..

Men nu ska jag iallafall klä på mig, och bege mig till Björnvägen för att få i mig lite mat.
Bekväm? Ja, tråkigt att laga mat till sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0