Något som jag trodde på, slutade i tristess

Godförmiddag.
Trodde jag skulle ha brutalt roligt igår, men det slutade inte så roligt. Tristess med andra ord! 
Vi började hos Frida, där hade jag trevligt. Nästan med alla som va där, fnys! Men vi drack och spelade kubb. Mitt lag vann, förvånade va? Nej! (: Inte jag heller faktist. Sen så hade vissa väldigt bråttom att dra, undra varför.. Tjat och tjat, en bra stund innan vi drog också. Sen så blev det äntligen nergång till krokborn. Jag hade hoppats på att ha skitkul, och jag bara längtade tills vi kom fram. Åh, jag betalade 150 spänn och va skit taggad. Men.... Det va en stor jävla besvikelse. Fy fan vad tråkigt jag hade! Antingen va jag för nykter, eller vad va det annars tro? Men jag träffade iallafall en del trevligt människor att tjata med därnere (: Något positivt iallafall. Men ändå, 150 spänn till ingenting. Gud vad jag ångrar det, if i could turn back time. Men nu är det en ny dag, och jag ska försöka göra det bästa av situationen. Morgonen blev sådär bra, men jag har kommit över morgondagens händelser.

Så nu ska jag sitta och försöka njuta av min ensamhet en stund, innan det är dags att laga mat. Sen blir det dra till mor och far som jag inte har sett på ett tag. Vi hörs, eller hur? ;) Tjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0