Torsdag

Nu ska jag skriva lite text. Blev 3 filmer på 5 minuter eller något! ;b Haha.

Men jag blev lite störd igår. Min bror ska tattuera in en liknande tattuering som jag har på min rygg. Varför? Hans tattuering är ett hjärta i. HÄR är länken tills hans bild. Det är en tjej-tattuering! Och vara för att jag har änglavingar+en stjärna vid skulderbladen så ska ju inte du behöva göra samma sak. Eller vänta, erkänn du älskar din syster!

Men jag ska inte skriva ut allt det där ;P Va lite småirriterad bara. Ni kanske kan förstå varför?
Men idag så har jag jobbat i några timmar. Och har nyss duschat, ska snart göra mig iordning lite. För om ca 45 minuter så ska jag och hjärtat åka till hammarn och äta. Det är korvstroganoff där idag tror jag, och det låter ju inte helt fel. Och självklart är det ju jag som får bjussa på mat eftersom han är snålapan nummero one! ;b Tihihi..
Men ikväll så får vi väl se vad som händer, hjärtat har ju eftermidag. Förslag någon? ;b

Nej måste göra mig iordning nu. Klockan tickar...
Tjooooooofräs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0