Frågor 2.

Hittade lite mer frågor..

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Sleten..
Favoritgodis: Kola-svampar? / Toffife
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding & potatisbullar!
Kläder just nu: Mjukis-kläder
Musik just nu: Ingen just nu
Vad sa du senast: Hejdå till min far som åker till jobbet igen.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Svårt att bestämma mig
Sommarplaner: Ojojoj, massor med resor iaf (:
Fisk eller badkruka: Fisk, bada är kul! 
Saft eller alkohol: Saft till vardags, alkohol till fest (jag festar aldrig typ)
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Regn när man ska sova, somnar så djupt då.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Dator med internet, säng & ombyte
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Är en nattuggla, men också morgon människa..
Sparare eller slösare: Mitt emellan, men just nu.. Sparsam.
Bästa film: PS. I love you
Tror på liv på andra planeter: Somewhere
Kommer du ihåg din första kärlek: Såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: Inte älskar, men han är snäll (:
Har du några homosexuella vänner: Njae?
Tror du på mirakel: Beror på miraklet! :)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut, otrohet är det värsta som finns! En del klarar inte av det, men vissa kan.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då vet man inte vad..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej!!!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 tror jag
Bio eller promenad: Det beror på vad lusten säger då (:
Är du kittlig: Under fötterna, JA!
Snarkar du? Nej, eller?
Stjärntecken? Våg
Rädd för insekter? Rädd och Rädd, de är vidriga!
Äckligaste insekten: Tvestjärt?
Största svaghet: Jag är för snäll!
Det här är jag bra på: Lyssna, ställa upp för andra, vara glad & mig själv rakt igenom
Bästa bok? Läser aldrig böcker, men håller på med någon "mysteriet med gamla damen"
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga
Vad vill du jobba som? Jadu, det vet jag inte riktigt.
Chips, morötter eller godis? Chips :/
Pizza eller hamburgare? McDonald´s
Skriver du dagbok? Bloggen är som en dagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Redan gjort! Vänstra skinkan tattu, och 3 piercingar.. Naveln, tungan och örat
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Det är inte direkt stökigt ;b
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, det ska jag göra innan jag dör..
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Nej..
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör =)
Anser du att du är stark? Det är jag.. Men beror på vad det gäller ;b  
Brukar du sola? Ja, men inte nu på ett bra tag
Vad gör du om du får hicka? Inget? :D
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Te är underbart gott.
Har du en besatthet? Nej det tror jag inte, har du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0