Fredag!!

Hej Fredag, eller ska man säga godmogon kanske?
Dagen började med att fixa frukost till mig och min älskade, blev ägg och te. Dugligt, och mättande. Nu sitter jag ocj väntar på att en tvätt ska bli klar, så jag får lite rena kläder liksom (: Men annars så känns det som att jag har fullbokat idag/kväll. Vid 1, halv 2 ska jag, mamma och pappa till den dära lägenheten jag va förut och hämta lite grejer. Jag ska ta hit byrån iallafall, för Patrik tyckte inte det andra va fint. Kräsna gubbjävel! ;D Allt kan inte vara perfekt som du vill ha det? (: Och sen vid 3 tiden typ, så tror jag det skulle bli promenad med Evelina och hundarna (: (Evelina, du står med nu på länkarna, äru nöjd?! =))Det kommer nog bli skönt i detta fina väder, hoppas det håller i sig bara tills vi ska gå :b Och kvällningen vet jag inte riktigt säkert hur det ska bli än, vi får faktist se med den saken. Men jag är sugen på en sak iallafall vad jag vet nu! (: Kan ni gissa vad? ;p Hahaha.. Tror några vet iallafall.. ;D

Men nu så ska jag börja plocka lite här hemma.. Patrik är ju ledig nu i några dagar, och han har redan hunnit stöka ner den dära karljäveln. Och när tvätten är klar så ska jag hänga upp den, sen fixa någon lunch också. Sen börjar min dag ute! (: Yes!! Ha en bra dag, återkommer när jag kan. Puss



Vart har ni tagit vägen, vart är ni? Har ni lämnat mig?
Jag känner att ni försvinner ifrån mig.. Vart fan är ni?! :'/

Det känns så tomt.. Tack för att ni ens försöker


Kommentarer
Postat av: E

Jag tror du e sugen på strömsdal !!



Vi är här, titta riktigt nära så vet du vart vi är!

2010-03-12 @ 11:03:16
URL: http://miilaaaan.blogg.se/
Postat av: evelina

de va skönt med promenad :) haha ja jag är nöjd ;) du är sugen på patrik! mohaha :p

2010-03-12 @ 17:38:25
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0