Hej Onsdag

Solen skiner, inte så himla kallt ute.. Vad kan börja bättra en sådan morgon?

Men mina planer för idag är att jag kanske kanske kanske ska till Filipstad, har inte riktigt besätmt mig än. Men jag tror inte jag har någon lust med det riktigt. Så det lutar nog att vara hemma! (: Men idag så ska älskling faktist laga mat, han ska göra lasagne tror jag. V i pratade på det igår iallafall. Så jag får väl hjälpa han lite antar jag (: Tror ni verkligen att han kan laga maten själv? Nej precis! ;b Ska nog ta mig en cykeltur/promenad hem till mor och far också. Det gillas! (:
Sen mot kvällningen så är det dags att träna igen. Med söt Evelina såklart, sen om någon mer ska med vet jag inte än? Det spörs.. Och efter träningen så har älskling bowlingmatch (match och match, korpentävling), så då blir det bowlinghallen som gäller för att se hur det går för han där och heja på han. Sen blir det hem, och ta det lugnt och umgås med älskling innan han åker till jobbet. Så ser min dag och kväll ut för tillfället iallafall, hur ser eran ut? (:


Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.
Patrik, you are the one and only for me. <3


Nedräkning av dagar i mars;
0 dagar kvar tills Rickard Fs födelsedag! (Grattis!)
1 dag kvar tills Emilias födelsedag.
3 dagar kvar tills min lillebrors födelsedag.
8 dagar kvar till min och älsklings 2,5 års-dag. (Ojojoj, dagarna går fort!)

Om jag har glömt något så säg till så skriver jag dit det när jag ser det. För nu ska jag faktist gå och krama om min Patrik och se till att han börjar röra på sig.. Han ligger ju och sover eftersom han har jobbat natt! (: Jag börjar faktist bli lite hungrig ;p Ha en bra dag, så kanske vi hörs senare.. Det beror på vad orken och lusten säger (: Pussss



Kommentarer
Postat av: Love is forever ♥

va söta :)

2010-03-10 @ 11:15:41
URL: http://loveisforever.blogg.se/
Postat av: luffi

ne jag gör inte så mycket idag!! allt bra även idag? kram

2010-03-10 @ 13:04:28
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Åsa Gustavsson

16 dagar kvar till min födelsedag och 6 dagar kvar till Emma´s födelsedag

2010-03-10 @ 19:36:11
URL: http://anfos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0