Helgen is over

Sammanfattning för denna helg:
Fredag så blev det åka runt lite i Jockes bil, så det blev donken i Karlskoga med Jessie, Jocke och Tolan. Shit vad kul vi kan ha! Kors i taket liksom!! Skrattar även idag när jag tänker på hur kul vi hade i fredags! :D Vilka nötskal jag kan umgås med ibland! ;) 
Lördag, blev så att jag och Patrik följde med på en skoter tur med några stycken.. Jag fick åka bakom David, och då välte skoter en gång ;b David kan inte köööööra! (A) haha. Och sen fick vi jävlig god mat av Åsa och Johan.. Tack åter igen för maten, för var super duper gott :) Synd att jag inte kunde stanna längre... :/
 Sen på kvällen så blev det faktist överaskningsfest för Emilia, och det kom faktist bra mycket med folk dit. Och det va skitkul tyckte jag. Jag hade bestämt mig för att inte dricka, men sen så blev jag övertalad.. Så jag körde hem bilen, sedan kom Robin (snällast i världen!) och hämtade mig så kunde jag få sätta igång. Sen körde han hem mig, vilkan stjärna du är! :) Kvällen gick, och jag har faktist fått några bilder. Dom kommer synas på Facebook så småningom (: Men det är en sak som jag fick reda på igår, eller 2 saker. En negativ, och en positiv. Jag kan börja med den negativa (så sparar vi det braiga till sist): Fick reda på att 2 jävla idioter har förstört en grej för mig och några kompisar som vi skulle göra. Det gjorde kvällen lite surt! Skulle ni varit där, så skulle ni få ett helvete ska ni veta.. Fy skam på er! Usch, det märks att ni inte har några andra vänner egentligen.. Och nu till det positiva; Victoria berättade en sak för mig igår, som gjorde mig helt glad och förvånad faktist. Hon berättade för mig att jag var hennes bästa vän, och att hon aldrig haft en sådan bra vän som mig. Hon älskade mig, sa hon till mig hela tiden. Blir man inte glad när man hör sånt? Jo, faktist! Tack Tolan, det värmde igår ska du veta! <3
Söndag (idag!); Idag blir det absolut lite lugnare. Jag vaknade imorse av att någon pillade mig i örat(!!!!). Ja, fråga mig inte .. Men han gjorde det iallafall. Sen frågade min gooooding vad jag ville ha till frukost, så fixade han det! (: Min söting, glad jag blir! <3 Sen så städade jag och plocka lite grejer i lägenheten. Fixade faktist min "nya" bryå också. Den kan ni få se senare när jag kommer hem dit. Kan försöka ta en bild... Men Patrik drog till sin mamma för att de skulle ta yttligare en skoter-tur idag i det fina vädret, och jag drog till min mamma för att fixa och dola lite här. Ska plocka ihop lite grejer i mitt gamla rum eftersom det kommer gäster hit idag. Vi ska fira min lillebror som fyllde 17 år igår. Så smörgårtårta och kalas... Mummmmmaaa... Sen när älskling är klar så kommer han hit också och fikar lite, ännu mer mumma! Men nu ska jag börja med det jag ska göra, så ni får ha en bra dag. Så kanske vi hörs senare, eller något.. Pussen&Kramen (plus i kanten för de som orkade läsa allt! ;))


Kommentarer
Postat av: viiic

naw gumman då :) du viste ju allt redan<3

2010-03-14 @ 19:40:46
URL: http://vicrunqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0