Keep it away

Seriöst, dom du försöker och håller på gör man inte. Du lyckas inte! :) Je hebt geen vrienden, geen leven, heb je. Niemand wil je! :D Tro det eller ej, men det är sant.


Men jag kände bara för att få ur mig min ilska från gårdagen och nu på morgonkvisten. Att vissa ens orkar göra så liksom. Men iofs ska jag inte bry mig, men det går illa för mina vänner liksom.. Klart jag bryr mig då. Äsch, nod and smile baby, nod and smile! Så får det bli, vad annars ska man göra liksom? Men sånt är jag bra på som några redan vet! :)


Men min morgon kommer nog starta med att göra en god frukost. Funderar på att göra pannkakor eller våfflor till frukost.. Låter det bra? Älskling sover än efter nattskiftet, så tänkte överaska han lite med en finare frukost BARA för att jag älskar han. Sen blir det nog hem en promenad eller cykeltur tror jag! (: Är lite sugen på det.. Röra på sig, det är hur skönt som helst. För er som inte gör det, GÖR DET! Eller är ni för lata? ;) Hahaha.. Men ikväll så blir det träning, om inget kommer ivägen (men det ska jag se till att det inte gör!!!). Jag är bra sugen faktist, och hela veckan ska jag träna som förut :) Mycket bra, mycket bra!! Min träningsperiod funkar, och det syns redan har jag hört från folk.. Skönt tt höra det från andra liksom! :p Men nej, vadfan.. Nu börjar min mage kurra.. Dags att börja med frukosten (: Ha en bra dag, så återkommer jag när jag kan. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0