Kvällen

Hejdär.
Idag har det både hänt lite roliga saker och lite dåliga saker. Men vad gör det om 100 år? HAHA! Men dom dåliga sakerna nämner jag inte här, ingen idé för då blire det bara massa jävla skit. Som vanligt! Men jag kan börja med att säga Grattis till Körkortet Evelina, och sen Grattis till faderskapet till en gammal vän. Sen att träningen idag gick faktist bra! Helt nöjd :b Orken/konditionen börjar kanske komma tillbaka? ;b Jag är riktigt nöjd med träningen iaf, och mer blir det imorrn och torsdag! :)
Men när jag kom hem så hade älskling börjat med kvällsmat. Det blev Spaghetti och köttfärssås - mumma. Och nu ser på jag Cougar Town. Bästa programmet, efter Gossip Girl såklart! Men älskling har åkt till jobbet nu, för han börjar natt inatt. Blir sova själv nu i 3 nätter, men sen är han ledig! (: Då tar vi igen lite spilld tid. Men nu börjar programmet och jag ska fixa ihop lite godsaker och öppna min LOKA. Ha en bra kväll. På återseénde.


Kommentarer
Postat av: evelina

tack så mycket sara :) <3

TRÄNING IMORGON!!

2010-03-24 @ 08:25:42
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0