Måndag

Hejdär. Får slänga ihop ett snabbt inlägg..
Blev sovmorgon idag, sen hem till mor och far och få lite käk. Gott vad det! Sen blev det en trip till Karlskoga för att byta en tröja till min broder, sen fick jag shoppa lite jag med. Som jag ska ha ihelgen, "påsk-kläder" som det kallas. Hahaha! Sen nu är jag här hemma och slöar lite framför tvn, har också fått hem min grej som jag beställde på internet. Så nu får vi se om den funkar :) Kanske måste byta ut den? Haha, hmm.. Men men, 1 april då smäller det.

Men nu så ska jag gotta mig framför tvn, och resterande av kvällen. Sedan sova, kl 08.30 går bilen till Karlstad imorgon med V&V. Be Back Sometimes! Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0