Söndag

Hejdär.
Ska alldeles strax lägga in gårdagens bilder. Måste säga att jävlar vad kul vi hade! Ojoj, grät av skratt som in i helvete hela tiden. Det bara rann tårar typ! ;p Så kul hade jag.. (När jag skrattar extremt mycket så kommer det tårar för er som inte fattade). Ojojoj, tack för gårdagen poeple! N, J, J och T! <3 Men jag kan säga till när jag har fixat bilderna ;) Om ni vill se... Mohahahahahaha. Eller ska jag skriva "vågar" se dom? ;b

Men annars idag så blir det bara chill. Funderar på att slå på en film snart. Sen ikväll så är det Gossip Girl ikväll. Så efterlängtat så, asbra program! Me love it! Efter det så är det faktist WipeOut också. En mycket bra tvkväll! Och älsklingen slutar kl 22.00 så jag hinner på mina program, oavbrutet! YES!! :) Ha en bra dag. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0