Svider

Det svider hårt att "tröst"handla sådär spontant. Svider i plånboken! Men det va fanimej värt allt!! Tack F för det (: Det blev en pyjamas-set, 3 ljus, trosor, behåar (en är en sportbehå), head-massage, badlakan+handduk. Sen blev det god mat också. Fick träffa Malin inne på Marieberg också (: Sötnosen! Jag är mycket nöjd med dagen, tack för det återigen F-bejby! <3



Men nu ska jag äta upp mina popcorn samtidigt som jag ser på desperata hemmafruar. En hemmafru är jag allt, men desperat? Hmm, neeeeeejdu! Ha en bra kväll, tills vi hörs igen. Pussssssssss!!


Ingen mår så bra som jag, så borde hela livet va'


Kommentarer
Postat av: Frida Naess

fan vad gott det där var!

Tack för shoppingen, behövde det :)

puss

2010-03-02 @ 21:29:53
URL: http://naess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0