Tihi, sådärja..

Nu är programmet slut.
Gud, blir så himla glad av det programmet.. Så himla roligt! (: Ni som såg den, eller hur var den rolig? ;p Men jag blev lite besviken när den bara är en halvtimme, knappt det ju! :/ 

Men jag skulle ju berätta en sak kom jag på, som jag inte hann förut för jag var ju tvungen att sticka iväg.. Men det är så att min grannes mamma (grannen hos mamma och pappa) har dött och allt som är i hennes lägenhet ges bort. Så jag har hittat bra mycket fint som jag skulle kunna tänka mig  ha här hemma i lägenheten. Bland annat en detta;


En liten och behändig byrå (som duger att ha här eftersom det finns så lite plats..)


Ett glas sängbord (helt okej faktist..)


En skitsnygg spegel (en såndär lång och stor, man kan ha i hallen) och sen en liten byrå som ska stå under spegeln. Eller så kan man ha ett annat sorts skåp/byrå där..


Kan vara bra att ha liksom ;p Ser inte så dumt ut faktist..

Sen 2 lampor som jag ska fixa och putsa på! :) Men det är ju bara ett problem som återstår. Min karl måste godkänna och se vad han tycker och tänker, så han inte har tänkt ågot helt annat. Vadå, tackar man nej till gratis liksom..? Nej precis, jag ska ta ett snack med honom så får vi se. Men byrån långst upp ska jag iallafall ta! Så det så!! Sen är jag bra sugen på spegeln också, och den dära vita saken (som va på sista bilden).. Skulle inte det vara fint? Vitt och vitt.. Hmm, tror det skulle funka.. Men det kommer bli trångt, men han får fanimej ta tummen ur röven och göra klart här hemma någon gång, tar ju sån jävla tid.. Karlar, så sega, så träliga. Men fanimej älskar vi dom ändå, fast de kan vara hur jobbiga och träliga som helst! (: Jag älskar min karl iallafall! <3

Men resternade av min ensamma kväll får bli att se en film, och äta upp min gurka och dip som jag har gjort. Älskling jobbar, så jag får stå ut i 2 nätter till. Men det kommer gå bra, har ju köpt mig ny korsords-tidning att roa mig med, och självklart använda min nya lampa! (: Just ja, har får ni en bild på lampan jag köpte i örebro igår;


Nej, nu har jag lagt ut tillräckligt med bilder och skrivit tillräckligt mycket tycker jag ;p Nu ska jag unna mig med min gurka och dipp som är kvar, sen småplocka och städa lite om jag känner mig för rastlös dvs, kanske diska också? Hmm, nääääää! Patriks diskvecka :) Men sov gott ni alla, och dröm bara fina drömmar ;D Godkväll och Godnatt! PUSSSS BIATCH! :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Men fa-an va jag har missat! du gjorde min morgon! har läst alla dina inlägg som jag missa igår! fan va du hinner med! Den där spegeln va super fin Sara! om du inte får ha den i Patriks lägenhet släng in den hemma på Björnvägen, för faan den SKA du ha ! Det är du värd ! Love you <3

2010-03-10 @ 08:17:52
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0