Torsdag

Veckodagarna går faktist bra fort.. Snart helg redan, vadfan ;p

Men idag blev det en tidig morgon, eller tidig och tidig... Vid 10.00 så åkte jag iväg och hämtade min telefon, så nu har jag fått tillbaka den! :) Har faktist saknat den, lite iallafall ;p Och sen blev det mat, våfflor (äntligen) när jag kom hem. Och nu så sitter jag hos mor och far, ska fixa lite här. Har lite papper, och lite kläder som ska plockas iordning. Det är sånt man får göra.. Senare så kanske jag och Patrik drar till bowlinghallen, för han ska kolla nå klot tror jag. Det kommer nån gubbe dit idag, som visar upp några klot och kanske spelar, jag vet inte riktigt. Det får vi se då.. Annars så blir det bara träning ikväll som gäller, vad jag vet! (: Det är det roligaste passet ikväll, och det gillar jag massor. Så ikväll blir det träning med Evelina (såklart! :)), Amanda och hennes mamma (tror jag iallafall). Annars blir det bara jag och Eve :b Sen så ska jag och Jessie på hemligt uppdrag! Och det är faktist tokhemligt, eller vad säger du J? ;)

I förra inlägget så hade jag skrivit några dagar som man kan räkna ner till.. Och jag hade glömt 2 stycken tydligen ;b Så jag skriver in dom nu istället! (: Några fler namn och "måste komma ihåg"-dagar som jag har glömt? Så säg till! Tror jag börjar bli gammal, jag växer iallafall upp till skillnad mot andra! :)

Nedräkning av dagar i mars; 
0 dag kvar tills Emilias födelsedag. 
2 dagar kvar tills min lillebrors födelsedag.
5 dagar kvar tills Emmas födelsedag.
7 dagar kvar till min och älsklings 2,5 års-dag. (Ojojoj, dagarna går fort!)
15 dagar kvar till Åsas födelsedag.

Nu ska jag fixa alla inställningar och skit i min telefon, och sedan plocka i rummet och fixa massa med papper och skit. Ha en bra dag, några iallafall (:


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja det är topphemligt! Schhh, inte säga något vi är the spyflyes. <3

2010-03-11 @ 15:00:38
Postat av: evelina

hörrö mongo, du har ju inte skrivit med mig :O jag har ju länkat din blogg. de är kompis de! ;L haha nejdå ;) tagga för träning ikväll! :D

2010-03-11 @ 17:36:26
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0