Torsdag

Det blev en trip till Karlskoga idag med Mor, Tolan och Rambo. Men inte fasiken hittade jag nå par av skorna som jag ville ha. Får bli en trip till Örebro, eller beställa genom nätet. Men jag och Patrik ska ändåså in dit snart för att köpa lite grejer och så, och äntligen få klart här hemma. Det va på tiden, kanske man kan känna sig lugn och fridfull när allt är på plats. Och ta hit lite blommor och prylar kommer jag göra, hemtrevligt ska det bli! Mer än vad det är nu ju, vadfan.. Jag måste ju få bli nöjd här hemma snart med allt. Bråkar om tvn och grejer, så en till tv ska det bli i sovrummet så vi slipper fajtas om det.. Haha ;b

Men annars nurå så håller jag på med en tvätt, ska vänta tills den är klar. Och jag ska börja laga ihop lite käk till mig och karln, han slutar ju vid 14.00. Sen blir det nog förhoppningsvis att se en rolig film, ta det lugnt och samla lite krafter för att träna ikväll. Ikväll blir det träna med Eve, Tolan & Amanda (tror jag!). Kommer nog bli kanoners det. Ska nog hinna ta en promenad och ställa in hundarna också innhttp://publishme.se/495830/entries/article/new/an träningen, men vi får väl se hur det blir med det! (: Och efter det får jag ta kvällen, så himla skönt. Ikväll är det 2 bra program på tvn ikväll. Det är "Sveriges värsta bilförare" och filmen "Troja". En helt okej tvkväll. Men nu ska jag städa lite, och se till att det ser bra ut.. Ifall det kommer gäster hit senare! ;) Ha det bra, så hörs vi snart igen. Kram Kram Kram Kram.

Dessa skor vill jag ha; "Ferrari" PUMA skor, De Svarta sneakers från PUMA och sen de efterlängtade skorna - LACOSTE skorna. Har ett par svarta redan, men de är helt trasiga, dags för nya. (Patrik kom ju hem med vita sånna, bara för att jag ville ha ett par svarta! Grisjäveln!!!) Vad tycker ni om skorna föresten? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0