- han kan vara söt (dikt 1) -

Till Min Sara

Det var dig jag inte kunde gömma
Det var dig jag inte kunde få
Det var sådana som dig jag aldrig våga hoppas på
Det var du som fastnade i mitt hjärta
Det var dig jag tänkte på när jag kännde lycka
Lycka som jag trodde jag skulle få lov att glömma
Men jag hoppades på det bästa
Trots att du var omtyckt av dom flesta
Det var dig jag lyckades charma

Det var dig jag fick vid min sida
Sidan du aldrig kommer mista
För att ända in i det sista
Är det du som får min kärlek att gnistra 

I mitt liv finns det bara plats för en, den platsen är din
Det är Nu
Det är Sen
Det är för Evigt 

//Din älskade <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0