- trettiförsta maj tvåtusentio

Hejsan.
Helgen va väldigt mycket bilar! Folkrace med andra ord.. Och det va faktist intressant för en gångsskull ;p Men jag och älskling drog iväg ensamma med hans husbuss 20 mil bort. Det blev till Storvik.. Det gick hyfsat bra för han för att vara 2dagars åkning. Han blev 3a, 2a, 3a, 3a, 3a. Så, han blev iallafall inte sist! ;p Och jag hade det faktist trevligt och mysigt där. Ensamma över en helg, bara tid med varandra (och bilar såklart!). En helt okej resa, och fler kommer det bli i sommar (: Längtar redan tills nästa trip honey! Hemvägen va bra trälig! Varmt, solen sken som varmast, ingen ac eller något alls. Plus en nästan överbelastad kära+fbil. (Y) Suck vad segt det gick hem! men hem kom vi iallafall.. Blev bara att handla lite och sedan en efterlängtad dusch (duschade inte sen i fredags). Och sist men inte minst, läggdags.. Sängen har aldrig någonsin varit så skön, det kan jag lova! Och grät nästan när klockan ringde för arbete imorse :/ sova kanske?, ja tack! Icke, här ska det arbetas i några veckor till.

Men annars finns det 2 saker som jag är bra irriterade på! En skriver jag inte ut, för det behåller jag för mig själv.... Men det så att jag har fått reda på att min telefon som är på inlämning inte kommer att komma tillbaka mer. Det va någon skada som inte täckte på garantin.. Fan vad jag seriöst hatar mobiltelefoner! Det ska seriöst vara den dära 3330 från NOKIA! Men jag får faktist köpa en billigare telefon, som inte så himla dyr. Finns en redan som jag vill ha (: Så  nu gäller det bara att se om jag hittar ett bra pris på den! (:

Och för övrigt idag så ska jag nog kanske ut och gåmed Jessie (: Får se.. Ska nog vänta tills solen inte är så himla varm. Man orkar ju fan inte ens gå när det är såhär varmt! Sen är det ju bal ikväll för 91orna (blivande studenterna!). Får se om jag åker dit och kollar, jag kan ju bli lite avis (FAST jag har gjort allt en gång redan). Men vi får väl se. Hallå, tiden går ju hur fort som helst.. Ni är fortfarande små för mig ;b Och fan vad jag saknar min bal/studentperiod, roliga minnen, alla skratt, alla tårar, alla glädjeskrik... IF I COULD TURN BACK TIME! :/

Nej, maten är klar och älskling kommer strax hem ifrån jobbet. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0