elfte maj tvåtusentio

Men det va egentligen inte det jag skulle skriva, fick syn på det när jag logga in här på blogg.se så jag va bara tvungen att lägga in några svarsord. Nu har jag gjort det, nu kan jag skriva om min dag. 
 Har ätit frukost, och duschat nu på förmiddagen. Ska snart åka till min mor för att få i mig lite käk innan det är dags att åka till Örebro för att vittna på en rättegång. Usch, är faktist lite nervös måste jag erkänna. Men det kommer gå bra, det känner jag på mig. Jag får förhoppningsvis med mig Vic, så hon får va mitt stöd. Fan, ju mer tiden går ju mer nervös blir jag.. Nejfan, måste åka till min mor och far och tigga lite käk för min karl lagar ju inge åt mig. Kan återkomma hur det gick senare när tiden finns till. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0